Google Tag Manager
Praćenje važnih događaja s GTM-om
Google Tag Manager, poznat i kao GTM ili Google upravljanje oznakama, jedno je od popularnih alata unutar Google Marketing Platforme. Uz pomoć Google Tag Manager-a možete brzo i jednostavno upravljati svim oznakama (kodnim isječcima) na vašoj web stranici bez potrebe za izmjenama u samom kodu.
Kroz GTM možete pratiti važne događaje na svojoj web stranici i direktno prenositi te podatke u alate poput Google Analytics-a. Događaji mogu uključivati klikove na specifične dugmiće i linkove, skrolovanje stranice, kao i interakciju s video sadržajem. Mogućnosti koje GTM nudi su brojne.
Zašto koristiti Google Tag Manager?
Prednosti korištenja GTM-a uključuju činjenicu da više ne morate angažovati programera svaki put kada želite napraviti manje promjene u kodu ili implementirati nove funkcionalnosti na web stranici. GTM se jednostavno implementira dodavanjem kratkog kodnog isječka na vašu web stranicu. Nakon što je kod postavljen, možete samostalno upravljati promjenama unutar GTM sučelja.
Velika prednost GTM-a je mogućnost pregleda i testiranja svih promjena prije nego što ih objavite uživo na web stranici. Ovo smanjuje mogućnost grešaka i osigurava da je praćenje podataka precizno od samog početka.
Oznake, Okidači i Varijable
Prednosti korištenja GTM-a uključuju i to što vam omogućava jednostavno upravljanje bez potrebe za čestim tehničkim intervencijama. GTM se jednostavno postavlja dodavanjem kratkog koda na vašu web stranicu, a nakon toga sve izmjene možete vršiti kroz njegovo korisničko sučelje.
- (Tags): Kodni isječci koji šalju podatke prema određenim sistemima, npr. Google Analytics ili Google Ads.
- (Triggers): Prepoznaju specifične radnje na web stranici, poput klikova na dugmad ili učitavanja stranica. Ako je okidač povezan s oznakom, aktivira se događaj.
- (Variables): Predstavljaju promjenjive vrijednosti, npr. određeni proizvod, cijenu ili datum.
Kako vam možemo pomoći s GTM-om?
Bez obzira jeste li početnik ili imate iskustva, Google Tag Manager ponekad može biti izazovan. Naš tim ima dugogodišnje iskustvo u radu s GTM-om i spremni smo vam pomoći s raznim zadacima, uključujući:
- Implementaciju Google Analytics-a i Google Optimize-a putem GTM-a
- Postavljanje Facebook pixela
- Implementaciju HotJar-a i UET oznaka za Microsoft Ads (Bing oglase)
- Postavljanje praćenja e-trgovine
- Implementaciju oznaka i okidača za prikupljanje potencijalnih klijenata, kontakt forme, telefonske brojeve itd
- Rješavanje tehničkih problema i grešaka
Trebate li pomoć s GTM-om?
Imate li konkretna pitanja ili želite saznati više o GTM-u? Slobodno nas kontaktirajte!