Vaša strateška CRO agencija
Agencija koja ozbiljno shvata CRO
Labud je strastven u stvaranju rezultata. Kreiramo rezultate kroz testiranje, merenje, analizu i promene.
Na prosečnoj web stranici konverzijska stopa, tj. koliko korisnika uradi ono što želite da urade, iznosi oko 2%. Ako ovo važi za vašu web stranicu, to znači da 98% vaših korisnika ne radi ono što želite da urade.
Optimizacija konverzija se zasniva na strateškom radu na povećanju ovog procenta. Osnovni cilj je da koristimo saobraćaj koji već imate, identifikujemo problematična i poboljšavajuća područja na vašoj web stranici i izvršimo promene koje će imati pozitivan uticaj u vidu, na primer, povećanja konverzijske stope i viših vrednosti korpe.
Pomoć u optimizaciji konverzija
Možemo vam pomoći u sledećem:
- Identifikacija konverzijskih ciljeva koji su pravi za vašu web stranicu
- Analiza vaše web stranice sa aspekta konverzije
- Analiza ponašanja korisnika pomoću alata kao što su heatmap, clickmap i scrollmap
- Kreiranje hipoteza koje se mogu testirati
- Postavljanje i sprovođenje A/B testova
- Analiziranje rezultata testova i pomoć u implementaciji
Svaki dan postižemo bolje rezultate za naše klijente testirajući ključne delove njihovih web stranica.
Dozvolite CRO agenciji da uradi A/B testiranje umesto vas
A/B testiranje omogućava da testirate promenu na web stranici pre nego što zapravo objavite promene za sve posetioce. Sa dobrim alatima za testiranje, možete (nezavisno od vaše platforme za objavljivanje) kreirati novu verziju stranice na kojoj su napravljene jedna ili više promena. Zatim možete naizmenično prikazivati originalnu i novu verziju stranice posetiocima. Kada se sakupi dovoljno podataka i izabere pobednik, implementiraju se ili odbacuju promene. Ovaj proces se stalno ponavlja, što rezultira efikasnijim web stranicama.
Mi maksimiziramo vaše rezultate pomoću A/B testiranja
Koristimo podatke da bismo donosili najbolje odluke koje vode ka većoj konverzijskoj stopi.